41 grader i solen, SJUKT!!

Det är äckligt varmt idag. Det har varit över 30 grader i skuggan, och med en kanske inte sådär extremt pålitlig termometer mätte jag 41 grader i solen!!! Jag har legat och stekt lite, sedan har jag följt med Jens en sväng till militärbron för att fiska lite. Tyvärr började det åska och regna.. Menmen, vädret kan ju inte vara underbart hela tiden.

Igår var vi ju som sagt till Grönan, det var skitkul!! Jag gick med Hella, Linkie, Malin och Mikaela (Berninge).




Det var skitskoj :D Vi startade med Kvasten, dendär nya berg-och dalbanan, den var en besvikelse. Rolig, men den tog slut efter typ 2 sekunder. Inte värd en halvtimmes köande kan jag säga ;P Sedan nötte vi Jetline, den stora turkosa berg-och dalbanan. Sen spelade de andra lite på chokladhjul och lite så, sedan åkte vi slänggungorna en gång också, liksom kärlekstunneln och lustiga huset ;D Vi åt lite hamburgare, jag köpte popcorn till hemresan, sen åkte vi hem vid tio-tiden. Jag sov på vägen hem, mysigt :)

idag har jag typ inte gjort någonting, I love it! So.. Bye!

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: mikaelaberninge

men du & jag hade roligast på jetline ;)

2008-06-07 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0