Sigge är sööt ^^,

Gomorron! Hella väckte mig för typ en kvart sen, och jag sover fortfarande ;) Om två timmar ska jag hem till Malin, och där är då också Hella, och jag vet fortfarande inte om Linkie är där, menmen!

Och vet ni? Det är redan fredag! Allt sovande in på dagen och så har mig att totalt tappat känslan för dagsräkning. Men jag vet att det är midsommar nästa vecka iaf, och veckan efter det fyller jag år! Och dagarna innan ska jag och mor till Stockholm för lite shopping och sightseeing, då bror och far är och fiskar ;) Fullspäckat!

Igår var jag med Ruben, trots att det var vääldigt nära att vi glömde bort det ;) Först kollade vi på "Enchanted", SKITROLIG! Sen kollade vi på "Evan den Allsmäktige också, också skitrolig ;) Och jag tror jag har glömt att nämna det, men Sigge var här för nån dag sedan :) Sigge är vår igelkott, han bor nånstans i närheten ;) Jag gissar under vår bron, som är ett stamhotell för igelkottar, men man kan aldrig vara säker ;)


Isn't he adorable?! ^^,

Okej, nu ska jag först och främst upp och äta frukost, müsli here I come! Jag antar att jag skriver när jag kommer hem, och jag har antagligen bilder då också ;) Lovepeace!

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: mikaelaberninge

nämen vilken söt filur :D

2008-06-13 @ 13:50:35
Postat av: helena

söta sigge ;D Kommentera min blogg, har en tjusig bild däär ^

2008-06-13 @ 20:55:53
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0