BLOND!!! Call the cops!!

Hejsan :) Sitter med min söta kusin och busar lite ;) Hon ska sova över här inatt :) Vi har hoppat studsmatta och så, men efter ett tag blir man lite trött ;) Så jag bloggar lite nu ;) Hon sitter framför teven så hon inte tråkas ut helt ;D

Ja, imorse så klippte jag mig, och slingade håret. Och jag meddelar att för fösta gången på två år (!!) så är jag näst intill BLOND!! Stor omställning kan jag såga!! Men det blev jädra snyggt alltså ;D



 

Och som jag hoppas att ni vet så är det omöjligt att få sin rätta hårfärg på kort; Det är mycket mer brunt i håret, många fler nyanser, och det är mörkare, det är inte så blont egentligen ;) Jag tänker vänta med att skriva om veckan tills jag laddat upp mina tre vloggar, eftersom jag då slipper att skriva ;D Smaart drag tkr jag ;D Men vi hörs senare, jag ska väl fortsätta leka med Clara nu.. Bye!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0