Våga vägra fotbolls-EM!!

Okej, jag har faktiskt två anledningar nu, och jag menar inget illa mot fotboll egentligen, jag kollar själv på sverigematcherna. Men kom igen! Vem fan måste kolla på varenda jävla match, tror ni att det hjälper Sverige att vinna, att kolla på alla matcher som Sverige inte är med i ens?! Här är faktan; Sverige kommer ALDRIG vinna fotbolls-EM. Kanske i framtiden, men inte i det närmsta, jag LOVAR!

För det andra; vilket pucko kom på att sända Sveriges första match på samma tid som Gossip Girl?! Det är ett stort NO-NO, alla tv-apparater i hela Sverige är ju packade med galna huliganer, när kan alla titta på gossip girl nu? Puckon!

Annars var det inget annat ;D Jag laddar hem gossip girl och tittar på matchen själv ;P Jag vet, hyckleri är min grej ;) Peace!

/ elin

Kommentarer
Postat av: XD

Jag håller helt med dig min inkompetenta vän XD

2008-06-10 @ 01:15:58
Postat av: Kristin

Bra att det är fler än jag som bojkottar fotbollen :p

2008-06-10 @ 10:31:49
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0