Elin Nilsson, modell??

Nu har gästerna åkt hem, och gissa vad? Jag har bytt örhängen! :D Det var även typ det enda jag fick, morfar hade köpt ett par skitsnygga pilgrimörhängen och mormor hade köpt tre små strasspluppar och två ringar. Sen köpte hon och Arne en skitsöt grod-blomma också ;D Så nu kan jag äntligen ha så jag ville ha det när jag först gjorde fler hål; stor ring innerst, och mindre i de yttre ;)

    


Gullig groda va? ;D Mormor gav oss också en CD-skiva med bilder från midsommar, de som Arnes son Peter tog med sin superdupermegasystemkamera ;) Den var extremt bra ;D Och han knäppte 33 kort när jag satt med brorsans pimp-hatt, och de blev rätt snygga, så jag tänkte lägga med nån ;)

   

Han har en sån där fotostudio, och dit kunde jag kanske få komma nån gång, för skoj skull ;D Jaoo, man kanske skulle ta och bli modell kanske? Haha, näee, tror inte det va ;) Eller vad tycker ni? ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0