Dagens lista!

Jag har tänk göra en sånhär rätt länge, men jag har inte orkat. Men nu ska jag försöka lägga ut en sånhär lista  lite då och då, hur ofta märks väl ;) Det är hur jag tycker just idag :)

DAGENS

Låt - Any Other Day med Mika, underbar! <3
Humör - Glad, lite uttråkad.
Mat - Kycklingen mamma gjorde, urgod :)
TV - Kyle XY, KÄRLEK! Nya avsnitt går idag på femman, tio över fem. MISSA INTE!
Ord - Konsumentkunskap, mest genom plugget ;P
Favorit - Mika! Lyssnat på honom genom allt plugg, underbar musik!
To do - Bli klar med konsumentkunskapen, läsa igenom NO:n och titta på Kyle XY ;)
Vill ha - Mer lov, det tar ju tyvärr slut imorgon..
Visdom - Skuter man upp plugget får man det inte gjort.

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: helena

Har du hunnit gjort alla uppgifter på konsumentbajset ? :P

2008-03-02 @ 17:15:31
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Annaa

har vi inlämningsuppgift på hemkunskapen ?
och när är de No prov ? ;O

2008-03-02 @ 18:32:39
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0