det blev lite sol iaf ;P

Hejsan :) Har kommit hem från stallet nu, och har hunnit äta lite också, spagetti med köttfärssås, eller snarare chilisås, det var svinstarkt ;P Mamma lyckas alltid ;D

I skolan gick det väl bra som vanligt. På svenskan läste vi lite, och på matten hade vi ett gammalt nationellt, jag tyckte det var aslätt :P NO sen, och Staffan pratade lite om oxidation, reduktion och redoxreaktion, skoj :) Lunch, göttans med ris och korvstroganoff. Musik sedan, kollade vidare på Amadeus, och Mozart dog lite tragiskt i slutet. Engelska sedan, jobbade med någon text om en bilkrock eller något, det var rätt tråkigt. På bilden underhöll jag mig själv genom att prata engelska med brittisk brytning, jag älskar det, svinkul ;D

image226

Sedan gick jag iväg till stallet, oc hsolen tittade fram en snabbis också, lycka :D Vi hade inte Gaby, hon hade gått och brytit benet ;P Vi hade Ann istället, jag red Asterix, gick bra, han är rätt mys att rida, spec om man får honom i bra form som jag brukar få ;)

Imorron har ska jag på stan med Hella en minisnabbis efter skolan, sedan ska jag ha utvecklingssamtal. På onsdag ska jag va med Rebecca, och på torsdag ska jag som sagt till Vemdalen med skolan. Annars förväntas inget nytt i veckan :P Nu ska jag photoshoppa mitt hår för att se hur jag ska färga det, jag är smart ;D xoxo!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0