Filmkväll ikväll :)

Hejsan ;) Har suttit hela dagen och tittat på nedladdase Kyle XY-avsnitt, jag orkar inte vänta på att se dom på söndagar längre, jag glömmer hela tiden bort att titta på dom. Om det är någon som följer Kyle på teven kan jag säga att ni har mycket att se fram imot ;)

Annars idag ska jag städa rummet (har redan börjat faktiskt ;P) och ikväll kommer Hella hit, vi ska ha filmkväll ;) Senare i veckan skull jag ju möjligtvis till Stockholm också med Ruben, men det kanske inte vi hinner, vi får se. Jaa.. Gossip Girl imorron såklart, kanske gym (?) men annars har jag inget planerat i veckan, men något borde ju dyka upp kan man tycka ;)

Nej, nu får jag fortsätta med skitstädandet ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Det var jättekul igår darling! xD Kommentera min tjusiga blogg! :D

2008-03-25 @ 10:15:16
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0