Fredag :)

Imorse hade vi en halvtimmes sovmorgon, dvs ingen samling. Så direkt på morgonen hade vi teknik, och jag blev äntligen klar med min ful-stekpanna :D En halvtimmes läsning sedan, och lite matte på det. På matten fick vi ett papper med urenkla matteuppgifter. Efter lunchen hade vi NO, lite repetitioner inför provet, inget stort. Efter det hade vi SO, och sedan slutade vi.

image231

  

Mina snyggsvetsningar, och mina snyggslipningar, och såklart min snyggstekpanna ;D

Efter skolan hängde jag med Ruben hem, och har varit där hela dagen :) Vi har haft skitkul, suttit inne på nätet, chattat med roliga människor (;D) och spelat lite Wii på det ;D

Nu är det såklart Let's Dance för hela slanten, och Danny är hemskt snygg idag ;)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0