fyfan för förkylningar!

Hey guys ;P Hur mår ni? Jag mår inte så bra, känner mig illamående och har ont i halsen. Varför ska man bli sjuk för, det är typ det värsta som finns ju!

Senare idag ska jag hem till min faster, släkten ska dit och äta påskmiddag, får se om jag orkar. Igår tittade jag på Let's Dance såklart, Karl-Petter åkte ju ur. Synd, för han var ju jävla rolig, men inte så oväntat egentligen, han är ju inte sådär superbra på att dansa. Vem håller ni på i finalen, Tina eller Tony? Jag håller helt klart på Mat-Tina.

Ikväll har jag tänkt att titta på slutet av Gosskören, filmen vi fick se på franskan, men som jag missade. Ska väl försöka ta mig ut i finvädret idag också, typ ut och gå eller nåt.

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Annaa

Du som aldrig blir sjuk elin, som du sa förr iaf ;)

2008-03-22 @ 16:27:12
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0