Gävle och gårdagen ;)

Igår var jag med Ruben hela dagen. Först gick vi ner en snabbis på stan, gick runt lite och så köpte Ruben en ny cykel. Sen var vi bara hemma hos henne och drygade ;D Jag sov över där också :)

Imorse gick vi upp i ottan för att göra oss iordning för dagen, och tog tio i nio-tåget ner till Gävle. Där har vi shoppat och gått i typ alla affärer som finns att gå i, och jag köpte lite saker den här gången ;) Vi tog två-tåget hem, och nu har jag försökt blogga i typ en timme, tack vare att blogg.se dampar totalt!



image250

    


En kort klänning från Gina Tricot med ryggringning (den i reklamer ;P), tre par trosor, ett snyggt linne från Gina tricot, en munkjacka från H&M, urcoola solglasögon från Ur&Penn, en mascara och en deo ;)

Nu sitter jag och tittar på "Ice Princess", och den är skitbra :)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: helena

Vilka fina kläder! Vilka mer färger fanns klänningen i ? 8a)

2008-03-26 @ 19:13:50
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0