Godmorgon :)

God morgon :) Vaknade alldeles nyss, ska äta frukost alldeles strax ;) Hur mår ni idag?

Jag var uppe rätt länge igår, fast jag la mig tolv, och jag la mig, och somnade först i huset. Mamma gjorde t.o.m varmkorv till Jens och Honken som var här igår, och hon gjorde dom halv tolv! Och det är samma människa som dampar på oss om vi är uppe senare än tio? Myskomysko..

Vetni? Jag hade tråkigt igår, så jag gjorde en myspace. Den kan ni titta på här. Nu går jag och äter frukost, xoxo!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Någon i Söderhamn som vet ALLT

Det stod fel...."Kvinna 15 år"
skall vara "Skitunge 15"

2008-03-02 @ 11:46:00
Postat av: mamsen

det är väl skillnad på vardag o helg.... när det gäller sovtid...

2008-03-02 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0