Härliga fredag :)

Hejsan! Kom på att jag inte bloggat idag ;) Imorse hade vi samling, och efter det var det konsumentkunskapsprov, gick väldigt bra, det var rätt lätt. Efter det hade vi läspass, kollade igenom SO:n. Matte sen, gjorde en diagnos på funktioner och koordinationssystem och sånt. Det var också enkelt ;P Lunch sedan, och efter det hade vi NO. Vi gick igenom elektrolys och hur det funkade och så. Sen hade vi SO, fick beting som ska vara klart på måndag, och efter det satt jag och knåpade ihop min extrauppsats för en chans på höjt betyg i religion.

Efter det gick jag hem i det vackra vädret, Och nu när jag varit hemma har jag tittat lite på tv, och ätit lite kladdkakssmet. Ikväll blir det Let's Dance, och idag hoppas jag på att Danny har sitt snygga rufs igen ;) Mamma kom nyss hem också, och hon har köps en svinsnygg scarf till mig från Gina Tricot. Jag lägger upp någon bild senare. Gadda Go :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

gick so-uppstasen bra då ? :)

2008-03-07 @ 18:02:00
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: helena

elin , om du vill kan du kommentera min blogg (a) Puss!

2008-03-08 @ 11:42:48
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0