helgen inleds.

Hejsan. Sitter på youtube och tittar runt lite, Det är sånt jag gör när jag har tråkigt. Jag vill titta på nikolodeons avatarmaraton (I know, I'm addicted!), men det är längdskidor på idag, så teven är ockuperad av min pappa.

Annars idag har jag strukit lite kläder som betalning för scarfen jag fick igår, visst är den fin? ;) Åt scones till frukost imorse, och pappa har lagat min cykel. lycka or what?

image222

Ikväll får jag väl hitta på något, antaglign teve om nu mor och far åker och dansar, annars ska dom kolla på melodifestivalen. Såg i tidningen imorse att Carola och Andreas Johnsson ska möta Nordman, och då inser man ju direkt att det inte alls är uppgjort att de ska vinna hela skiten, HOST!

Nöjd Anna?

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

snygg scarf!!!! :D

2008-03-08 @ 16:11:35
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Annaa

hejja nordman ;D

2008-03-08 @ 17:04:34
URL: http://unimportent.blogg.se
Postat av: mamsen

Inte nog med att du åt scones... du bakade dem också!!!!

2008-03-09 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0