HÖNAN AGDA!

Med stora bokstäver! Och fyfan vad kul det var! Fick tag i riktigt snygg målvaktsutrustning, sedan kvart över elva var det dags för vår första match, i innebandy. Vi mötte först Highhammer Hooligans (Gärdets 9:3), som vi vann över med 7-0! Jag höll nollan i en hel jävla match, kände mig asduktig ^^, ;D Sedan hade vi en volleybollmatch mot Kapten Kroks Pirater (Gärdets 9:1), och där var dom snäppet bättre, jag tror det blev 1-2 i set eller nåt ;P

Sedan innebandy igen, mot Vi Vill Höra Ett Örjan-skämt, och de vann vi över med 3-0, och jag höll nollan IGEN! Vem vet, jag kanske har en karriär som innebandymålis framför mig? Haha, yeahriight! ;P Efter det hade vi en till volleybollmatch mot Tuppjuck, som vi vann med 5-0 i set. Vi låg faktiskt etta i vår grupp då, och vi låg riktigt bra till alltså, med sedan i åttondelsfinalen åkte vi ut, trots att det såg så bra ut i början ;P Jaja that's life ;)

Ha, det blev inte så långt ändå ;D Jag hade tyvärr inte med nån kamera, men det kanske kommer några bilder från andra kameror sen :) Btw, ska nån mer på tranan ikväll? Jaja, nu drar jag, vi hörs :)

För er som inte vet det kan jag också inflika att hönan agda är en innebandy/volleyboll-turnering med alla nior i kommunen, och man har roliga namn och så ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

synd att ni åkte ut. :/
men det var nära i matchen,
vi höll på att förlora! :o haha (;
jämt var det, men väldigt kul. :)

2008-03-21 @ 14:45:51
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0