Hopptävling, lycka :D

Kom till stallet, bytte om som vanligt och gick upp i kafeterian och åt pizza, med Malin E som sällskap. Gick ner till stallet igen och började borsta Shannon, min snygging :) Alltid lika roligt att rida honom. Han bråkade lite som vanligt, han gillar inte att bli borstad ;P När jag var klar, och hade tränsat och sadlat och så gick vi ut i ridhuset för att börja bygga banan, släpa bommar och hinderstöd är alltid lika givande ;D

image218

Såhär såg banan ut uppifrån, och inget klagande på mina paint-skills nu. Man red som i åttor, och varje hinder hoppades två ggr. Det första mindet var lågt, bara ett litet kryss med en bom bakom. Tvåan var högt, tre gul-röda bommar. Trean var rätt låg, och fyran var låg, men bred, så hästarna var tvugna att ta längre språng. Start/mål var bara mellan en kon och väggen btw ;)

Det gick bra för alla iaf, ingen ramlade av eller så. Jag tyckte det gick bra för mig, fast Shannon sprang på lite väl kanske ;) Sedan krånglade han vid sista hindret, vägrade två-tre gånger och ville inte svänga i sista svängen. Men annars gick det bra, fick dock nio fel för mina vägringar. Eftersom det var stilhoppning gick det ju då också på stilpoäng, och jag fick faktiskt högst stilpoäng av alla i min grupp, jag fick 8 (stolt) :D Kom femma med mina rivningar, men nöjd som en tupp ändå :D säger man så? Det gör man nog inte, men ändå!

Måste gå iväg och hjälpa till med maten nu, kärlek :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

nope jag är inte klar :) Har mer än G-upgifterna kvar ;)

2008-03-03 @ 19:59:00
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Kristin

Svar: Haha, jajamensan :D

2008-03-03 @ 20:29:30
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Lisa

mihi, våran snygga bana. (;
grattis btw! :)

2008-03-03 @ 21:01:16
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0