Lovet är snart slut!!

Hejsan! Innan jag glömmer bort det, jag kollade ju på filmen Juno igår, och om ni inte gillar osammanhängande, trista filmen, se den inte! Jag såg den, och den var inte bra, nästan lite som Magiska Systrar som gick på trean i helgen. Och om ni inte såg den, den var inte heller bra.


Annars händer inget speciellt idag, jag ska vika och hänga tvätt och antagligen dammsuga på mitt rum. Imorgonkväll ska jag till Söderhamn och sitta barnvakt åt min lilla kusin i några timmar, kommer hem igen på söndag. Kommer antagligen ta med dden bärbara datorn och titta på film och så när lillmänniskan har somnat ;)´

Annars idag tänker jag läsa Silmarillion, jag har inte gjort det nå, och den ska vara utläst snart. Nej, nu ska jag gå och duscha :)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: helena

Visst ska klassikerböckerna vara utläst innan lovets slut va ? :/ :b

2008-03-28 @ 11:50:28
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0