Måndag, härliga måndag :)

Gomorron! Idag ska skolan köra igång igen, klockan är fem i åtta och jag är klar för avfärd, trots att jag börjar om en timme. Så nu har jag istället lite tid att leka lite på webben, det tycker jag om ;) Nyss tittade jag t.ex på klipper av Björn Gustavsson i melodifestivalen i lördags, tittar man inte på den får man nöja sig med YouTube. Men svinkul vad han iaf, om ni inte såg, som jag, titta på klippet här nedanför ;D



Klockren, som alltid ;)

Dagen idag ser ut som följande; samling, svenska, matte, NO, lunch, musik, engelska, elevens val. Sedan är det off till stallet där vi har en liten hopptävling med bara vår grupp, för att göra något roligt sista gången vi har Annika, efter det kommer Gaby tillbaka, vår gamla ridlärare som varit mammaledig ett tag nu. Ska bli svinkul :D

Sedan finns det väl inget att tillägga, idag löser sig förhoppningsvis Hönan Agda-skitet, och då blir det två lag. Sedan blir det val till fjällen, som är på torsdag nästa vecka, så jag missar inte teorin på ridningen som jag trodde, jag missar hoppningen istället, tråkigt som fan, men fjällen är ju inte fy skam det heller..

Ha en trevlig dag :)

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0