min dag nu i efterhand.

Sitter och tittar lite på teve, top model 6 just nu. Det blir inget gym idag, ingen vill gå ;)

Imorse hade vi franska först, jättemys, och filmen var asbra, ska kolla klart på den imorgon. På slöjden satt jag och stickade, på arbetspasset krånglade jag med några andragradsekvationer, och lunchen bestod av fiskbullar och potatis. På engelskan jobbade vi lite med accenter, på SO:n lika så och matten med.

Sedan gick jag och Hella ner en sväng på stan, kollade lite, köpte lite choklad och åt en baguette på NK. Sedan gick jag till skolan och träffade mamma och Anders och hade utvecklingssamtal. Han babblade på, och jag fick lite papper, och pratade lite och så, sen åkte vi hem.

Nu sitter jag här som sagt, och äter choklad och tittar på tv. Tråkväder ute.. Jaja, xoxo!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0