Min måndag (ha, en normal rubrik ;D)

Fåsenu.. Hur har min dag varit? På morgonen fick jag skjuts med mamma, och i skolan träffade man alla igen, det är alltid lika glädjande :) Upptäckte i korridoren i väntan på lärarna också att jag inte hade på mig min klocka, och fick lite svag panik, jag är typ beroende av att kolla hur mycket klockan är. Gick in på samlingen och fick en smärre chock också, lärarna har vänt på klassrummen!! Tavlan är nu på väggen mitt imot där man går in, och alla bänkar är riktade mot den, förr var det tvärt om ;P

Svenska sedan, vi hade vikarie så det var inte riktigt någon som faktiskt läste, utan alla satt och pratade så de som ville läsa (dvs jag) inte kunde koncentrera sig, roligt värre ;P NO sedan, helklass i bildtvåan (där det också är ommöblerat) och vi såg en uråldrig SVARTVIT film om elektrolys, och alla fattade precis, tack vare hacken i filmen och urusel ljudkvalitet. Lunch sedan, och musik, och där var det ommöblerat där med, de har tagit bort de mysiga sofforna!! Vi tittade vidare på Amadeus, filmen om Mozart, jag diggar hans garv ;D

Engelska efteråt, gammalt nationellt med en urusel vikarie, sedan bild. Jag försökte fatiskt rita ibörjan, mn sedan blev det för tråkigt så jag satt bara och pratade lite med Ruben. Vi planerar lite att jag kanske ska flja med henne till Stockholm när hon ska dit om nåt tag, för att shoppa och lite så, kommer bli svinkul :) Sedan gick jag iväg till ridningen, och eftersom dethär inlägget blev rätt långt skriver jag om det i ett annat inlägg.

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0