No-prov, dramatisk innebandy och lite annat.

Kom till skolan imorse, stelfrysen tack vare tio minuters promenad, det var verkligen kallt ute! I alla fall så startade dagen med franskapluggandes, och efter det hade vi svenska (läsning och litteraturföreläsning). Efter svenskan hade vi idrott, innebandy. Känns lite bra med träning innan hönan agda imorron iaf ;D Det blev dock en lite smått dramatiskt, en himla massa människor råkade göra illa sig och så. Men jag räddade några mål faktiskt, även om många gick i mål.

Efter lunchen hade vi en svinlång rast, och efter det hade vi NO-provet, på elektrokemi. Det gick väldigt bra måste jag säga, får bara hoppas på en höjning på betygen också ;P Det var väl min dag det, efter provet gick jag hem och nu sitter jag och tittar teve och äter lite toblerone ;) Nej, nu pyser jag!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0