Nudelmakare

Sitter och bloggar lite snabbt nu medans mina nudlar blir klara ;) Det är min middag idag, nudlar och köttbullar. Sedan ska jag sitta och läsa Silmarillion, och efter det ska jag väl gå och lägga mig, jag är ovanligt trött ikväll. Men som sagt så är det D-dagen imorron. Armageddon, frihetsdagen, whatever. Skärtorsdan, och Hönan Agda. Kommer antagligen gå skit, jag klarar verkligen inte av att ta skott som går i kanterna av målet, och det är ju där man skjuter! Anyways så måste jag tillbaka till mina nudlar nu. Önska mig lycka till tills imorron ;P Hejdå sötnosar!

/ elin

Kommentarer
Postat av: Kristin

Lycka till :D Lite sent för det kanske, men aja. Lycka till iaf!!

2008-03-20 @ 16:17:24
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0