Nutid, dåtid och framtid.

Nutid; Hejsan ;) Har nyss ätit lite frukost och diskat några skålar. Nya Starlet kom idag, har bläddrat igenom den lite snabbt. Sitter och chattar lite nu.



Dåtid; Igår var som sagt Hella här, vi hade skitkul :) Började med att jag fixade Hellas design, resultet här ;) Sedan tittade vi på Ratatouille och Raise Your Voice, svinbra bägge två :) Det blev också lite webcam-bilder och lite youtube-tittandes ;) Svinkul var det iaf ;D Tack sötnos! :D

image247

image248

Framtid; Imorron blir det då Gävle med Ruben, ska bli svinkul :) Idag ska jag också vara med Ruben, ska göra mig iordning lite, sedan ta mig dit i all snö. Men ja, nu pyser jag, ha en bra dag :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

tack själv honey! :)

2008-03-26 @ 11:29:48
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0