plugghelg föröver!

Sitter framför teven och äter frukost. Vaknade för en liten stund sedan. Vilka tittade på Let's Dance igår? I did! Jag tycker om att titta på Danny, han är het ;D Och har någon testat att ringa och rösta någon gång? Det är ju de som svarar och registrerar rösten!! Det visste jag inte ;D Tack och lov att snyggingen.se fick stanna kvar :)

Idag förväntas plugg, jag ska bli klar med konsumentkunskapen, det har jag bestämt mig för. Pappa har åkt iväg idag, och ska vara borta hela helgen, han ska vara med i vasaloppet. Istället kommer en av mammas kompisar och ska sova över. Annars ska jag råläsa silmarillion i helgen, inget roligt planerat. Hoppas ni ska göra något roligt i helgen i alla fall ;)

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0