rubrik

Imorse började skolan med samling, sedan hade vi franska. Blev klar med översättningen av Non, je ne regrette rien, och gissa vilken låt jag har sjungit på hela dagen? ;) Förlåt btw till alla som drabbades.. Slöjd efter det, stickade lite, vet inte vad jag ska göra. På arbetspasset blev ÄNTLIGEN hönan agda löst en gång för alla. Det visade sig att det bara var tre till som ville vara med, så det blev ett stort lag av hela skiten bara.

Lunch, äckelfisk. Sedan engelska, kortkort, sedan gick vi till folkan för att titta på bio, alla nior och åttor på skolan tittade på This is England. Sedan slutade vi. Jag gick hem, och väl hemma la jag mig framför teven. Sedan gick jag iväg och sov lite, var svintrött. Sen bar det iväg till gymmet med mamma, och nu har jag duschat och så. Gick rätt bra, men jag orkade inte köra så mycket, jag var rätt trött.

Ikväll är det Gossip Girl, och nu ska jag äta. Love!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0