söndag :)

Kvällen igår kan avrundas med två ord; popcorn & avatar. Jag var väldigt sugen på popcorn, så jag gjorde två omgångar, det blev asmycket, och det var gott som fan ;D Sen satt jag och tittade på de avataravsnitt jag missade igår, och det blir nog några fler idag ;)

Annars idag ska jag dammsuga, och göra SO-lxan vi fick i fredags. Någon som tittade på andra chansen igår föresten? Jag såg typ sita två sekunderna, och en sak kan jag säga, LYCKA att inte Carola och Andreas Johnsson inte gick vidare!

Ha det gött sötnosar :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

jag kollade på det . aa carola mötte ju nordman o dom var ju sjukt mkt bättre än carolas låt! Den var helt meningslös enligt mig ;) haha xD Gott med popcorn förresten! xD

2008-03-09 @ 15:22:05
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0