Stalltjänstslördag.

Jag kom på igår att jag hade stalltjänst idag. Så jag var tvungen att pallra mig upp tidigt idag också, tyvärr. Har mockat typ halva stallet, sopat hela och lassat en jävla massa hö. Alltid lika roligt. Eller inte ;) Nu är det iaf en månad kvar tills min nästa stalltjänst, som är den 13 april.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kan säkert hitta någon film på nätet att glo på. Allt utom melodifestivalen iaf, me no like ;P Dessutom är det väl typ redan självskrivet att BWO eller Perelli kommer vinna eller? Jaja, ha en bra lördag :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Annaa

vilken grupp hade stalltjänst?

2008-03-15 @ 12:51:54
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0