tisdag ;)

Hej gullungar :) Sitter och väntar lite, och om nåt tag får jag skjuts till skolan med mamma. I skolan har vi franska (vi ska titta på film i fritidsgårdens biorum, myys), slöjd, arbetspass, lunch, engelska, SO och sist matte. Efter skolan ska jag ner en liten, liten snabbis på stan (en halvtimme) och halv fyra har jag utvecklingssamtal. Sedan ska jag och mamma dra iväg till gymmet till fem också, så får man träna lite.

Ikväll blir det självklart Gossip Girl, klockan åtta på kanal fem. Underbar serie!
Nu är vi på G och sälja min gamla cykel också, så slipper jag den ;P Annars är det lite bättre väder idag, jag tror det inte skulle regna, och solen tittar ut lite nu :)

Ha en underbar dag sötskallar!

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

ha en underbar dag du med :D

2008-03-11 @ 07:32:17
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0