Torsdag ur min synvinkel :)

Hellu! Sitter och tittar lite på animal planet, strax tänke jag gå iväg och äta lite mackor och så. Dagen har varit bra. På SO:n började vi med samhällskunskap, men i-länder och u-länder. På idrotten hade vi trampett, och gjorde lite överslag och volter, och det var svinkul ;D Jag fick testa överslag utan voltkudden, superskoj :) Lunchen var inte så god, pasta och skinksås. Efter lunchen hade vi svenska, tittade klart på Lilja 4-ever, och sedan läste vi våra klassiker.

Engelska efteråt, sedan gick vi iväg till torsberg för att titta på dans, och Anders ljög igen!! Det var ju inte alls esterettorna, det var en dansgrupp som hette Jeerk. Det var fem killar som var skitduktiga, och roliga, som steppade. Det var väldigt kul att titta på iaf ;) Efter det hade vi bild, och sedan fick vi åka hem.

Vi har teori idag på ridningen, så jag får skjuts dit vid fem. Jag läntar efter att få träffa Lina och Jennifer, det var längesen. Nu pyser jag ;) Hörs senare sötnosar!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Annaa

killarna var snygga också ;D

2008-03-06 @ 16:34:44
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0