trötter.

Hey all! Mår ni bra?
Jag är bara trött. Jag tror jag tänker gå och lägga mig snart, läsa lite och få lite extra sömn, det kan behövas.

Imorron slutar vi inte alls tidigare, det var tydligen bara Anders som ljög. Men vi ska iaf titta på när estetettorna ska dansa, iaf så tror jag det är dom.. Efter skolan tänker jag iaf gå in till Lena och fixa klipp-och-färg-tid, min utväxt börjar bli lite väl lång. Men den här gången vill jag ha någon förändring. Jag täker inte ha samma färg, det ska bli antingen svart eller ljusare brunt. Funderar på att kanske lägga in någon slinga eller färga luggen också, det var länge sen sist. Jag kanske ska färga den lila igen? ;D

image220

Gammal bild, miss those days :) Jag kommer ihåg när jag färgade detdär, satt inne hos frissan i två och en halv timme tror jag ;) Vi får se hur det blir. Någon som har något färgförslag? Och frisyren tänker jag inte ändra på, bara så ni vet det ;D

Nej, nu går jag iväg och borstar tänderna. Hörs imorron sötnosar :)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0