Vemdalen :)

Tänkte berätta om gårdagen, sen lägger jag upp dagen lite senare ;)

Vaknade av väckarklockan halv fem iaf, började göra mig iordning och packa och så. Fick skjuts till bussen sedan, runt sextiden, och bussen gick tjugo i sju. Satt själv på vägen upp, härligt med lite space ;D På vägen dit tittade vi på en film som hette 50 First Dates, och den var svinbra ;D Stannade i Lassekrog, och fortsatte mot Vemdalen sedan.

Runt tiotiden kom vi fram, och alla skulle av och gå in i värmestugan och byta om och lämna packning och sånt. Det blev rätt fullt i packningsrummet ;) Sedan kunde vi åka iväg, jag, Stina, Hella, Malin och Starkman, på snowblades, skidor och Mickan på bräda ;D Åkte raka vägen till berg nr. 2, åkte upp med sexstolsliften, och tillbaka till värmestugan direkt. Där spelade jag och Mikaela kort (resten åkte fortfarande). Efter ett litet tag kom resten, och jag åt med dom på kiosken, hamburgare för hela slanten.

Det blev nåt åk efteråt också, men rätt uselt med skidor faktiskt, Jens blades var usla och det var uppåkt överallt. Så sista timman satt jag, Malin och Starkman bara i värmestugan och spelade kort ;) Blev sju åk totalt, illa ;D Vid fyra rullade bussen iväg hemåt, blev "The Pacifier" och "Hitta Nemo" på hemvägen i filmväg, och vi kom hem några minuter över sju. Härlig dag iaf, trots mulet väder och usla backar ;D

image228

 

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

mahah jag o min stora hand ;D

2008-03-15 @ 13:31:33
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0