All done.

Idag har vi i familjen varit så duktiga så, alla utom möjligen Jens. Vi har städat hela dagen, inte sådär superroligt kanske, men det måste ju göras. Så nu är mitt rum skinande, eller snart i alla fall ;)

Igår var som sagt jag och girlsen hos Malin, det var mys. Åt lite tacos, tittade på film, och åt lite glass och pratade. Sedan gick vi en snabbis hit hem och tänkte kolla på kasen här nedanför huset, men den hade ju såklart typ slocknat ;P Jag har några bilder, men jag orkar inte lägga upp dom.

Ska börja göra rent skrivbordet nu iaf, sedan är jag praktiskt taget klar med mitt rum, då är det bara lite rensning och alla andra rum som ska göras klara. Ha det bäst!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0