alltmänt om allting.

Hey all! Kom nyss hem från skolan, ska byta om till myskläder alldeles strax, sedan sätta igång med NO:n, som tydligen skulle vara klar nästa vecka! Borde kanske börja nu kan man tycka ;) Men jag är lite osäker på vilket ämne jag ska välja, stamceller lät nästan mer intressant än kloning.

I alla fall så har dagen varit ungefär lika piss som vädret, det har regnar hela dagen. Men som tur är så har snön regnat bort, så tack och lov känns det lite mer som vår nu iaf ;P På matten idag hade min lilla grupp nationella matte muntliga. Det gick bra, och jag hittade även boken om kloning och genteknik som min mamma tyckte att jag skulle kolla i, men det var såklart efter muntliga provet ;P
På SO:n blev jag klar med recensionen om Hillevi Brändt's föreläsning som vi hade för två veckor sen, och jag tog med lite om filmen vi såg också.

Men nu har jag i alla fall slutat för veckan, bara helg kvar, underbart. Och jag tror det skulle bli soligt nån dag också, men jag kanske bara inbillar mig.. Jag har inte planerat nåt i helgen, men jag ska nog ta mig i kragen och bli klar med min engelskabok, NO:n och mina shorts, det är mina mål iaf ;) Får se om något av dom uppfylls.
Nästa vecka har vi lite på G, på tisdagen har vi orienteringsprov uppe på Granberg, så bli inte överraskade om det kommer någon "försvunnen person"-annons i tidningen ;D På onsdagen skulle vi gå på någon teater eller liknande på onsdagen, och efter det är det som sagt, the one and only bouleturneringen på Långnäs, förväntningarna är obefintliga ;)

Men nu vill jag gå och äta någonting.. Och som utfyllande bild bjuder jag på denna ;) Touché! (nytt favorituttryck xD)

image308

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0