Dagen och H&M-shopping.

Dagen idag har varit rätt chill. Var i datorsalen på både svenskan och NO:n.. Pratade om blockflöjter idag på musiken (föredrag), gick väl rätt bra tror jag ;D Sen var det väl bara en vanlig dag. Hann hem en sväng innan ridningen, åt en pizzabit och drog iväg igen. Vi hade cavaletti på utebanan, jag hade snygg-Shannon :) Det gick bra :)

Igår skickade jag efter lite kläder från H&M också, två toppar, ett armband och en mysdress ;)

 
  

Det är ryggringing på båda topparna, och den är skitsnygg på det gråa linnet ;) Den är rätt djup, och had sidenband som man knyter mitt på ryggen, det är skitsnyggt :) Men det var rätt försenat, så de kommer typ i juni nån gång tror jag, typiskt.. :P Men ändå ;)

Imorron händer väl typ inget, ska ner på stan en snabbis efter skolan och köpa en bikini, en rosa-orange skitsnygg jävel ;)



Okej, nu ska jag lägga mig och läsa, hörs imorron!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0