Elin är duktig ;D

Hejsan! Sitter och titta på That '70s Show, och det är reklam nu, så jag ska fatta mig rätt kort ;)

Imorse hade vi nationellt prov i matte, gick väl rätt bra hoppas jag ;) Efter matten fick vi extra lång lunch, två timmar faktiskt ;) Jag, Malin, Hella, Linkie och Stina gick hem till Stina och spelade Fame Game, fanns inte så mycket annat att göra ;) Linkie vann. Efter den extremt långa lunchen hade vi engelska, läste min bok, Birds of a Feather, ett Maisie Dobbs mysterium, av Jacqueline Winspear. Efter det hade vi föreläsning på SO:n, en kvinna som blev manodepressiv i sina yngre dagar, väldigt intressant.
Sedan fick vi sluta, eftersom vi slapp matten på eftermiddagen, tack vare provet ;)

Nu när jag har varit hemma har jag inte bara suttit och latat mig heller, jag har faktiskt motionerat! Jag stack ut och sprang i typ en halvtimme, sedan lekte jag med min bästis, vår blåa pilatesboll :) Jag är stolt :)

Okej, nu började det igen :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0