En dag i stugan.

Som sagt så åkte jag till stugan och eftersom jag inte hade så mycket att göra så filmade jag en rätt usel vlogg, som jag lägger om när den är klar.



Och jag vet att mitt hår är skitmysko ;P

Har knäpp massa kort också, det växte vitsippor över hela tomten :) Igår när vi kom dit gick jag och mamma en sväng runt sjön, lite motion vetni. Så 6 km promenad ;) Annars på kvällen tittade vi lite på Så Ska Det Låta, och sedan gick vi väl och la oss ;P Idag har jag varit ute på sjön (vloggen), solat lite, läst lite och så. Jaoo, sen så har jag väl åkt hem, mamma och pappa kommer hem imorgon, jag ville hem idag ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Och i sommar så ska jag följa med till din stuga & du till min! xD

2008-05-11 @ 20:14:39
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0