Färdigpluggad, äntligen!!

Äntligen!! Mina arbeten är färdiga! Nu har jag praktiskt taget inget kvar alls! Eller ja, jag och Erika ska fixa en liten grej till svenskan som vi fixar imorgon och jag har muntliga svenska imorgon. Men NO:n, engelskan och hemkunskapen är helt klara :) Lovley!!

Idag har det varit en rätt okej dag, vi tittade klart på ratatouille på franskan, jag skrev ner exempel på svenskan, vi spelade lite gris och satt och värmde oss på idrotten, jobbade matte på matten och gjorde pengar på NO:n. Det är fatiskt nästan sant, jag gjorde femtioöringar guldiga :) Det var en labb, jag använde lite natriumhydroxid och nåt zink-pulver ;)



Visst är dom coola?! Men nu är klockan mycket, nu ska jag sova :) Godnatt!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0