Fyfaan vad kul! :D

Hejsan! Har rätt nyrligen kommit hem från stallet efter en EXTREMT rolig lektion, fyfan vad kul det var :D Har lyckats sluka i mig en till blåbärssmoothie också, de är verkligen jättegoda :)

I alla fall, idag i skolan har vi typ inte gjort så mycket, skrev på SO:n, sprang runt Vågen på idrotten, satt i datorsalen på svenskan, hade tråkigt på bilden och engelskan. På franskan började vi titta på Ratatoille, den är såå mysig :) Efter skolan åkte jag hem och åt lite, och gjorde smoothie ;) Sedan stack jag till stallet.

Vi hade uteritt idag, och eftersom Mia är så snäll fick vi gå ner på terrängen, och det var så jävla skoj! Jag hade minihästen Turbo, och vi gick ner och hoppade lite. Vi hoppade några stockar, en trappa och banken :D Sedan skulle vi gå tillbaka genom vattengraven, fast det gick inte sådär suuperbra direkt ;P Turbo var lite skraj för vattnet, men det gick tillslut, när alla hade fått gå hem och lektionen hade redan slutat för typ 10 minuter sen. Men han gick över tillslut :D Är så stolt ;) Bilden är gammal, men han är söt ändå ;)

image325

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: hoda

- vad söt häst !

2008-05-22 @ 19:26:46
URL: http://hm891118.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

verkligen en fin bild på en häst

2008-05-22 @ 19:27:03
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-22 @ 19:34:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0