Gårdagskvällen ;)

Ja, igår var vi hemma hos Linkie och firade lite ;) Det blev inte många, Linkie, Jocke, Hella, Malin och jag ;) Vi åt tacos, kollade på Good Luck Chuck (definitivt sevärd), åt lite efterrätt (glass) och kollade på eurovision, trots att det suger ;P Men iaf, jag kollade inte så mycket, jag satt och målade naglar (gjorde fransk manikyr på samtliga, minus Jocke, han fick bara en vit nagel ;D). Men det var en rolig kväll :) Det blev en del bilder, mest eftersom Jocke snodde den hela tiden ;P Och btw, Hella, vad var det jag sa?! Jag sa ju att Ryssland skulle vinna! (Trots att låten sög) ;D

   



   

När jag kom hem tittade jag på Evan den Allsmäktige, rätt skoj, men den klår inte Bruce den Allsmäktige på långa vägar. Det är varmt idag btw :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Jaa, de var jättemys!

hahah, jaa ryssland vann... .__,tyvärr ;p men hur kunde du förutspå de ?=)

2008-05-25 @ 15:22:07
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0