Gymma, duuktig Elin!

Hejsan! I'm bored. Jag har liksom inget att att göra i en timme, för det är inte förrän då jag har nåt att göra. Jag ska till gymmet med mamma, ska leka hurtig. Idag hade vi tydligen nationella prov i franska, vi fick göra provet som tvåorna på gymnasiet gör ;) Det gick bra där. På svenskan gjorde vi inget specc, iaf inte Erika ;D Sedan på idrotten hade vi lite orientering, fick springa en rätt lätt bana, men det tog ett litet tag, för jag gick hela vägen, orka springa ;D

Sedan hade vi lunch, och efter typ en timmes rast hade vi matte och NO. På NO:n kollade vi mest på när Staffan visade några experiment, och de var rätt besvikande. Är det ens ett ord? ;D Men han sa att han skulle göra "en liten sprängladdning".. Riight.. Det brann lite i typ två sekunder! Sen fick vi sluta iaf, och jag har suttit hemma nu, och väntat på att tiden ska gå ;)

Okej, men nu tänkte jag vänta utan att sitta på internet ;) Peace!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0