Häärliga sool!!

Har slutat för dagen, och världens härligaste väder ute! Härlig dag på alla sätt faktiskt! Imorse skulle vi ha so, men hade svenska muntliga istället, det gick bra :) På idrotten var det softboll som gällde, 9:1 mot 9:2, och de bästa vann! 9:2 ffs!! 6-0, och jag lyckades med en varvning! Weii, GO ELIN!!

Lunchrast sedan, spenderades på bästa sätt ute i solen med sötnosarna Hella, Malin och Linkie :) Svenska sedan, sista touchen på ordklassarbetet och sedan lämnade in det.
På engelskan var typ ingen seriös, eftersom de flesta redan lämnat in sina bokrecensioner (det har jag med) ;D Vi valde lite mat tills klassensdag på tisdag, vi ska äta på Strand på kvällen ;) Blev såklart hawaiipizza för mig, de är svingoda!
På franskan överraskade vi vår franskalärare med blommor, för hon har varit så bra :) Vi hade ingen bild sen, så vi fick sluta tidigare. Eller ja, alla som var klara med allt fick sluta, och det är jag ;D

Klockan fem blir det ridning med bästa Jennifer, sista ridningen på torsdagarna, sorgligt.. Sen är det ett helt sommarlov emellan, kommer sakna ihjäl mig!! Nästa torsdag ska niorna nämnligen till Grönan på kvällen, lite avslutningsfirande :) Sen är det sommarlov! Shiet!! Menmen, nu ska inte jag babbla på bara, ha en fortsatt UNDERBAR dag ;)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

buhu, vi förlorade :(((

2008-05-29 @ 17:14:33
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0