I'm in love! :D <333

Hejsan! Okej, det har varit en väldigt händelserik dag idag, så jag börjar direkt.

I morse hade i SO, vi skrev en "resume"-aktig sak på besöket i tisdags, blev dock inte klar. Men det blev typ ingen annan heller ;) På idrotten hade vi orientering igen, och jag tog då banan jag inte tog igår, logiskt. Det gick bra, den var lättare, jag hittade allt utan svårigheter och så, och jag var faktiskt första tjej tillbaka, trea i det hela stora (skryta lite) ;D Tråkig lunch, och sedan svenska, så vi helt plötsligt började med svenska nationella, kom med Albin och Edvin (haha, alla slutar på in xD torftig humor, I know!). Gick väl bra, vi lyssnade bara på en text så..

Engelska sedan, prov på pronomen och ordföljder, men jag lätt för språk, och det var liksom inget som var svårt direkt.. Jag och Erika gick en snabbis till OK efter engelskan, där hon lämnat in sin moppe efter att den dog igår, och den är tyvärr ännu dödare nu, hon får lämna in den till ett proffs. Det är alltid lika deprimerande när moppar dör.
På franskan hade vi nationella igen, hörförståelse. Okej, franska är rätt svårt att fatta när någon pratar, så det blev gissningar på några, men jag tror det gick rätt bra iaf ;P Bild sedan, gjorde inget specc, fortsatte lite på min snygga bild av muren som jag började på i måndags ;)

Slut sedan, drog hem och åt lite, och sedan off to stallet. Vi hade uteritt, jag hade Caprina och allt var mys :) Vi klättrade på Hoberget, och när vi galopperade ramlade en tjej av, lite smådramatiskt sådär. Men ingen dog och ingen bröt något, positivt. Är hemma nu iaf, uppenbarligen, och har precis ätit och lite så. Nu är det så att min mamma är urusel på att hålla saker hemliga, och jag har fått en tidig födelsedagspresent.
Ni vet kameran jag tillägnade ett helt inlägg åt tidigare? Weelll.. I OWN IT! :D

image296

Guud, jag är så kär!! Och den är rosa, trots att den ser lite lila ut! :DOch liten som fan är den också, den är typ en tredjedel av min hand ;D Och jag älskar den såå! Typiskt nog så laddar batteriet, så jag kan inte knäppa något med den än, men den borde nog vara klar snart :) Gaah! Och den här har också IR, coolt ;D Fast jag vet inte om den funkar kamera-mobil, verkar bara funka kamera-kamera, men whatever, den är SNYGG! Tack för mig nu iaf, börjar bli lite smått hysterisk! Peaceout!!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

snygg kamera! =)

2008-05-08 @ 20:37:03
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0