Jag är kär :)

 

Behöver jag ens förklara varför?! (Den till höger btw ;P) Underbart vackra kamera, jag vill ha dig! Den är skitliten, och den har ett bloggläge så den anpassar bilder direkt till bloggen också, perfekt eller vad? Den till vänster är ännu bättre t.o.m, den kommer ut i slutet av maj. Den har foto och filmredigering direkt i kameran, och man kan skicka bilderna trådlöst från kameran! Sen finns det ännu en till, lite större, också rosa, och den har bättre zoom.. Men jag vet inte, jag vill ju hällre ha den en liten.. I alla fall så är jag kär i hela bunten! ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Vad kostar kameran då ?=) snygg var den ialf! Btw, kolla in mina valborgsbilder på bloggen :D

2008-05-01 @ 16:38:49
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0