Nyflyttad och glad :)

Hejsan! Vetni, nu är min blogg flyttad :) Det är darför jag inte kunnat blogga idag, pga flytten. I alla fall så har jag haft en givande dag, jag har shoppat lite och jag har haft skoj ;D I skolan imorde hade vi hemkunskap (gjorde nån myskogryta), räknade matte, hade NO, kollade på en film om alkohol och slutade.

Okej, så efter skolan åkte jag ner på stan med Rubaan, kollade efter lite presenter och morsdags-grejs. Hittade allt jag letade efter, och lite därtill. WOHOO!! Det säger jag bara. Nya Georgira Nicolsons Dagbok har kommit!! Det är åttonde boken nu, och den är skitbra!! Den är verkligen den bästa hittills, jag lovar!! Och om ni inte känner mig så är denna bokserie en av världens bästa.



Den har jag läst nu på kvällningen, och nu har jag börjat titta på Oceans Eleven, riktiga godingar med där, trots att dom är lite äldre ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0