Plugg!!

Hellu :) Gud, vad jag är trött! Jag har suttit framför datorn hela dagen (sen jag kom hem från skolan) och arbetat med min NO. Men nu är det klart, no more stamceller för min del ;) Jag skrev 5 sidor, och duktigt nog blev det precis 2700 ord (räknade ord när jag inte kom på vad jag skulle skriva) ;D Men nu har jag ändå kvar engelska bokrecensionen, fast den fick ju inte vara nå lång alls.. Sedan ska jag skriva hemkunskapen, min middag då, och bli klar med det arbetet också. Sen är det så svenskan, ordklassarbetet, som jag och Erika ska avsluta imorgon efter skolan, sätta dit sista touchen och så. Sedan är det inget mer plugg, utan bara härlig sommar! Känns rätt bra ändå, att spurta lite och sedan få vila i 11 veckor :)

Idag i skolan har vi äntligen bestämt vad vi ska göra på klassens dag nästa vecka!! Det skulle ju vara Vadtorp, men många ville inte dit, så det ändrades. Nu ska vi istället till Skitjärn över dagen, och ha lite mysigt, spela lite kubb och brännboll och fotboll och sådär på dagen, sedan ska vi ut och äta på kvällen. Faan vad mysigt det kommer bli :) Annars har vi haft vår allra sista slöjdlektion, och på SO:n hade vi lite gruppdiskussioner om alkohol. Jag var med Albin, Hella, Edvin, Gaffari och Erika, och det gick väl bra tycker jag ;)

Efter skolan har jag alltså suttit här och skrivit, nu tar jag en liten paus innanjag börjar med engelskan. Nya starlet har kommit också, så den ska jag väl försöka läsa nu på kvällningen, men annars är det ju givetvis gossip girl, det kan man ju för allt i världen inte missa!! Men nu ska jag återgå till mitt plugg :)

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0