Regn, skit och mer skit.

Hejsan. Jo, nu är vädret kört, skit så långt ögat kan se. Vi såg klart på filmen imorse på SO:n, hemskt slut. Vi spelade softboll på idrotten, det var desto roligare, trots att jag fick springa som en tok och trots att det var bajsväder. Vi satt i studion på svenskan iaf, och vi hade hör och läsförståelsegrejs på engelskan, det gick väl bra ;) På franskan hade vi lite träning inför den stora franska bouleturniringen mellan Gärdet och Granberg, jag vann 1 av 3 ggr ;D Innan hade vi gått igenom lite ord och sånt också, och jag har ett nytt favoritord; Touché! Det är båda att nudda något, men sedan är det även typ knäckt på franska ;D

bilden ritade jag ett litet hus, alla tror att det är ett dass, men jag är övertygad om att det är Edvins hus xD Faktiskt! Han tror mig inte, speciellt eftersom jag inte vet vart hans hus ligger, men det är bara petitesser (tack Erika, now I'm stuck with it!), det är rött och ligger på Björktjära nånstans. Det är så litet och skruttigt där så det borde nog inte vara så svårt att hitta det om man letar ;)

Annars så har jag ätit lite mat (*HOST* mackor) och ska bege mig till stallet typ nu, jag har ingen aning om vad vi har, men jag får iaf träffa Jennifer ;) Lina, jag saknar dig som ett as! Golf i sommar? ;D Peace!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskling älskling älskling! Jag saknar dig med. I sommar får vi ta igen allt med golf och mys, det är ett måste! PUSS

2008-05-15 @ 18:22:02
URL: http://linahammarlund1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0