Rubriksbrist, sol ändå ;)

Nu har jag kommit hem från stallet. Vi hade cavaletti, och jag hade seg-Pigalle ;) Ni skulle sett vilken fart jag fick på honom ;D Men det är sorgligt ändå, sista ridningen innan sommarlovet på torsdagar med världens mysgrupp! Jennifer, I'll miss you! Men det blir golf i sommar ;D

Imorron ska vi göra tårtor på hemkunskapen, jag tror jag tänker skippa frukosten ;) Sen har vi arbetspass, då vi typ skulle fika eller nåt sånt i bibblan, vet inte riktigt varför ;P Men efter det har vi matte och NO, sedan är det lunch. Jag vet inte om vi har matte/ NO efter lunch eller inte, men vi ska iaf upp på sävstaås och titta på fotboll, hela skolan då. Niorna har lyckats kommit till skol-DM final i fotboll, mot Hudiksvall, så hela skolan ska upp och heja på.

Sen ska jag, Malin, Hella och Linkie ner på marknaden, och på kvällen blir det tranan med nämnda sötisar :) Kommer nog bli skitskoj :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0