shopping och umgänge :)

Hejhej :) Kommer typ direkt från stan och dollarstore. Blev lite shopping på båda ställena ;) Jag fick med mig Hella och Linkie ner på stan, och Malin joinade till dollar först. Där köpte jag två skärp faktiskt, de var egentligen barnskärp tror jag, men de passar utmärkt som midjeskärp ;D På stan tittade vi runt lite, åt glass och jag köpte bikinin jag pratade om idag, men bara toppen, jag använder ändå short så det blir lite onödigt att köpa trosorna också ;)

image305

 

Idag i skolan har vi haft franska, slöjd, arbetspass, engelska, SO och matte. På slöjden fixade jag en linning till mina shorts, men jag har inte riktigt sytt dit den bara ;) Sen var det en liten demostration av hur puckade vissa människor kan bli. Jocke Eriksson stoppade in en metallsticka in i ett eluttag, håller på att få en stöt och kortsluter hela kretsen. Lena-Greta och hon den andra läraren och typ alla elever blev skiträdda, och han sitter och hånflinar och tycker att han var jätterolig. Som sagt, demostration av ren och skär idioti.

engelskan satt vi och läste, de hittade inte på några hörövningar. På SO:n tittade vi vidare på "Gökboet", och på matten satt vi mest och jobbade, jag, Edvin, Albin, Sara och Erika (vi som jobbar på pluskapitel) fick sitta ute i grupprum ;) Vi, minus Erika, är även gruppen som ska ha muntliga matte nationella tsm i framtiden ;P Efter skolan åkte vi som sagt ner på stan, och resten har jag berättat redan ;) Ikväll blir det Ugly Betty, jag ska laga mat ikväll, och nu har jag inte tid att sitta här med, så ByeBye! ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0