Stockholm Marathon

Jepp, sitter som en tönt framför stockholm marathon (på teve) och tänkte updata lite. Igår kom Malin, Linkie och Hella hit iaf, och vi gjorde oss iordning för tranan. Jag sminkade alla tre, väldigt stolt måste jag säga ;D Sedan åt vi lite glass, popcorn och så, sedan kollade vi på Shrek den tredje också. Sedan bar det av ner på tranan, dansade och hade kul. Det var inte så mycket folk där, men man kan knappt räkna med det numer. Rolig kväll iaf :)

 

Jag hade lösögonfransar, de satt inte perfekt, men ändå ;P

Ska ta och göra en omelett till lunch, sedan ska jag ta och sola lite faktiskt ;) Och vetni? Vi har fått en igelkott :) Det är sant! Det bor en massa igelkottar på vårt område, och vi har en egen nu, som vi har döpt till Sigge ;D Han är sööt ;D Vi såg han igår när vi var påväg ut tll bilen, och Hellas spontana kommentar;

"Åååh, får jag klappa?!?!"

Alla våras Hella Olzon xD¨

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

haha vadå?! Han var ju söt, eller hur ?:) mihih

2008-05-31 @ 18:33:53
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0