Supersoft dag :)

Allvarligt, finns det en softare dag? Vi hade ju sovmorgon imorse pga ingen franska (den går ju på bouleturneringen instead), och vi började nio. Då hade vi svensk i datorsalen, jag och Erika blev väl praktiskt taget klara, och vi har bara lite smådetaljer kvar. Och nu har hon äntligen accepterat mitt tema på arbetet ;D Lyckan är oerhörd ;D

Efter svenskan hade vi gympa ute i skogen, vi körde ultimate på en lite gräsplätt ;) För er som inte vet det så är det ett frisbee-spel, då man ska passa till varandra och göra mål ;) Körde lite killerboll som uppvärming också (man ska kasta bollar på varandra), längesen det ;) Skitrolig gympalektion, minus att det var svinjobbigt att springa runt, och att Albin typ sköt sönder min hand ;P

 I alla fall så berättade Anders att eftersom vi missade kortdagen förra veckan så fick vi kompensation idag, vi fick sluta efter idrotten ;) Så jag stack hem, och nu sitter jag här då ;) Bouleturneringen börjar två, så jag har tid att softa litenu innan jag åker iväg ner till Långnäs ;)

Nu ska jag fortsätta fixa med datorn, peace!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0